۵ نکته برای جلب رضایت مشتریان @bazaryabimodern1987 ????مشتریان سازمان ما دقیقاً مثل اعضای خانواده‌ی ما هستند. 1️⃣ حفظ ارتباط با مشتریان 2️⃣ ایجاد احساس برتری در مشتری 3️⃣ حل مسائل مشتریان 4️⃣ ایجاد حس مهم بودن در مشتری 5️⃣ در دسترس مشتری بودن @bazaryabimodern1987 مشتریان ,مشتری ,رضایت مشتریان ,نکته برای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

افت tebdoost DataBan معرفی کالا فروشگاهی سایت رسمی علی همراز بهار اومده محبوبیت بازار زنبیل نشریه بدون تعارف